Математика. ДПА 9 клас
Для проведення державної підсумкової атестації готують декілька варіантів атестаційних робіт. Для учнів загальноосвітніх
класів пропонується поділити роботу на 3 частини.
Перша частина - 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне
завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується подати 4-5 варіантів
відповіді.
Наприклад:
Частина перша (завдання 1 - 10)
Виконуючи завдання першої частини, учень не повинен наводити будь-які
міркування. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в
роботі указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь.
Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з
короткою відповіддю.
Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень навів
розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу
розв'язання та надав правильну відповідь. Правильність виконання завдань
третьої частини оцінює вчитель відповідно до критеріїв і схеми оцінювання
завдань, з якими учні завчасно ознайомлені.
Для класів з поглибленим вивченням математики пропонується додати четверту частину роботи. Її рекомендується скласти із з завдань, що
відповідають програмі поглибленого вивчення математики.
У кожній iз частин атестаційної роботи рекомендується поєднати завдання з
алгебри і геометрії у орієнтовному відношенні 2 до 1. Також завдання мають
охоплювати увесь курс математики 5-9 класу.
Завдання третьої та четвертої частин атестаційної роботи учні виконують на
аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.
Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 135 хв. для
учнів загальноосвітніх класів.
Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу
протягом 180 хвилин.
Для оцінювання письмової роботи необхідно користуватися критеріями
оцінювання затвердженими наказом МОН від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів
із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Систему переведення
балів у оцінку обґрунтовують і оприлюднюють.
Складено на підставі Орієнтовних вимог до
проведення Державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі
загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році, затверджених Наказом
МОН № 94 від 08 лютого 2016 року

Немає коментарів:
Дописати коментар